Радіальні пластирі для ремонту шин

Ремонтні пластирі застосовуються для ремонту радіальних шин легкових та вантажних автомобілів, сільськогосподарської та спеціальної техніки. Радіальні пластирі застосовуються для ремонту плеча, протектора та бічної частини радіальної шини при пошкодженні ниток корду. Залежно від технології вулканізації, ремонтні радіальні пластирі поділяються на два типи: пластирі для холодної вулканізації та пластирі для гарячої вулканізації. Також компанія пропонує ремонтні пластирі 400-ї серії REMA TIP TOP для безцементного ремонту пошкоджень на радіальних камерних та безкамерних шинах.

Фильтр
Зображення
Наіменування
Виробник
Артикул
Ціна
M-RCF 410 REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3100
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту

M-RCF 420 REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3200
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту. 

M-RCF 420+ REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3210
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту.

M-RCF 425+ REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3250
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту

M-RCF 440 REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3400
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту. 

M-RCF 440+ REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3410
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту. 

M-RCF 442 REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3420
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту. 

M-RCF 442+ REMA Tip Top (Німеччина) Арт.: 512 3430
Ціну уточнюйте

Дані пластирі відмінно вулканізуються і мають запас міцності для експлуатації шин в екстремальних умовах. Немає необхідності наносити вулканізуючий клей, що значно економить час і витрати. Так само на якість ремонту не впливає час очікування, поки підсохне клей, що так само економить до 40% часу, необхідного для ремонту

TL 110 Orange Prema (Німеччина) Арт.: 2042110
24.71 ГРН

Радіальні пластирі PREMA Orange Line - сучасний матеріал для ремонту пошкоджень бічних стінок, плечової зони і протектора радіальних шин всіх видів. 

TL 112 Orange Prema (Німеччина) Арт.: 2042112
36.82 ГРН

Радіальні пластирі PREMA Orange Line - сучасний матеріал для ремонту пошкоджень бічних стінок, плечової зони і протектора радіальних шин всіх видів.