Колісне кріплення

За докладною консультацією просимо звертатись до провідного менеджера

Анатолій Костильов тел: (+38067) 547-88-55  / 121 (внутрішній)

Фильтр

 

Колісні болти і гайки

Колісне кріплення (шпильки, гайки, болти та секретки – вони ж секретні гайки та болти) є витратним матеріалом, виходячи з умов його експлуатації. Їх відкручують і закручують по кілька разів на рік, часто затягують із надмірним зусиллям, таким чином, - кріплення поступово зношується і приходить у непридатність. Автомобільні колісні болти і гайки схильні до температурних навантажень, оскільки знаходяться на маточині колеса, в безпосередній близькості від гальмівного диска, який нагрівається в процесі їзди. У разі атмосферних опадів відбувається різке охолодження колісного кріплення під впливом дощу, снігу. Часті цикли нагрівання-охолодження викликають так звану втому металу, в результаті деталь втрачає здатність витримувати розрахункові навантаження. Ще однією причиною зносу та руйнування колісних гайок, шпильок і болтів є оксидна плівка, що з'являється на різьбленні в результаті окислення металу.
Основні причини руйнування колісного кріплення:

  • Атмосферні впливи
  • Корозія металу через протиобмерзання реагентів
  • Низька якість виготовлення
  • Різкі перепади температури під час експлуатації

Чому при перевзутті коліс зриває різьблення шпильки?

При відкручуванні гайки для руйнування, що утворився в різьбовому з'єднанні «прикипання», необхідно додати надмірне зусилля. Це може спричинити руйнування різьблення. Також причиною виходу з ладу колісного кріплення є умови, в яких експлуатується машина. Тобто – вплив абразивних частинок (пил, пісок), які потрапляють на різьбову сполуку, вплив атмосферних опадів. А ще – агресивних хімічних реагентів, які застосовуються дорожніми службами у зимовий період для боротьби з ожеледицею.
Дуже часто причиною руйнування колісного кріплення при відкручуванні на шиномонтажах (спеціалізований сервіс з обслуговування та ремонту автомобільних коліс) є попередній візит на сервіс, самостійно проведений в дорожніх умовах знімання та встановлення коліс водієм авто. Власник авто переставляє передні та задні колеса, проводить установку запасного колеса, при цьому часто не звертає уваги на стан гайок та болтів. Попадання піску в різьбове з'єднання, надмірне зусилля затягування кріплення несуть ризик його руйнування при спробі відкручування на шиномонтажі.

 

Чи може зламати колісний болт через відкручування гайковертом?

Для відкручування колісного кріплення на шиномонтаж часто використовують гайковерти. Помилковою є поширена думка, що використання ударного гайковерта може спричинити поломку колісних гайок, шпильок і болтів. Зусилля, створюване гайковертом під час відкручування, не суттєво перевищує зусилля, що додається майстром при ручному відкручуванні. Гайковерт створює різкий ударний імпульс, що дозволяє подолати зусилля прикипання оксидної плівки в різьбовому з'єднанні, не пошкоджуючи саме різьблення. При ручному відкручуванні такий акцентований імпульс створити складніше, зусилля, що скручує, від коміра передається на вузол гайка-шпилька, що може викликати руйнування прикипілого різьбового з'єднання.

Чому ламається колісне кріплення на нових машинах?

Ситуація з руйнуванням колісного кріплення на новому автомобілі, де ступінь зношування деталей мінімальна, може мати місце, коли було допущено шлюб при виробництві колісного кріплення. Іноді з метою економії застосовується дешевша сталь, не витримуються технологічні вимоги щодо термообробки, антикорозійного покриття тощо.
Виходячи з вищевикладеного, ставати зрозуміло, що кожен шиномонтажний сервіс повинен мати запас нових колісних гайок, болтів і секреток для своєчасної заміни пошкодженого або зламаного кріплення.

 

Колісні болти та гайки: як підібрати

Як підібрати болти і гайки для коліс

При підборі нового колісного кріплення слід звернути увагу на базові розміри – діаметр та крок різьблення, довжину різьбової частини. Також необхідно враховувати такі особливості як центруючий елемент гайок і болтів – конус, циліндричний, сферичний центруючий елемент або плаваючий конус. Існують і така екзотика, як гайки, виготовлені з легкого металу – авіаційного дюралюмінію. Таке кріплення значно легше ніж сталевий. До його недоліків слід віднести низьку довговічність та високу ціну в порівнянні зі звичайним сталевим кріпленням. Непоодинокі випадки, коли власник авто приймає рішення замінити сталеві колісні диски на легкосплавні (куті). У ступичній частині легкосплавні диски зазвичай значно товщі сталевих. У такому випадку потрібно буде замінити колісні болти на нові, що мають довшу різьбову частину.
Не варто недооцінювати і користь від застосування секретів - вони допоможуть уберегти ваші колеса від викрадення.

 

Виды колесного крепежа

Конус


 

Збільшений

конус


 

Конус

з носиком


 

Конус

зі збільшеним

носиком


 

Плаваючий

конус

(ексцентрик)


 

Притискна

шайба


 
Під шестигранник

Сфера


 

 

Болти, гайки, шпильки для шиномонтажу: ціна

Ціна колісного кріплення може відрізнятись в залежності від країни виробництва. На вартість кріплення впливає якість використовуваної сталі та ретельність виконання всіх технологічних операцій.
Матеріал виготовлення колісного кріплення для легкових авто – високоміцна сталь, готові деталі піддають термообробці, потім наноситься антикорозійне покриття.
У нашому інтернет-магазині Ви можете підібрати та купити з доставкою колісне кріплення оптом та в роздріб.
Також Ви можете замовити у нас все необхідне для колісних дисків та ремонту шин – вентилі, шиноремонтні матеріали, інструмент, хрестоподібні ключі
вентиль для датчика тиску в шинах.