Пристрій очищення двигунів внутрішнього згоряння H2 BLASTER

Опис Відгуки Доставка і оплата Cервіс

Пристрій для очищення двигунів внутрішнього згоряння методом водневої декарбонізації

H2 BLASTER - це інноваційне рішення для декарбонізації двигунів внутрішнього згоряння. Використовуючи комбіновану потужність водню та кисню, він повністю очищає компоненти, що беруть участь у процесі внутрішнього згоряння, та відновлює оптимальну продуктивність двигуна, одночасно зменшуючи витрату палива та шкідливі викиди. Він має 10-дюймовий сенсорний дисплей та вбудовані модулі Bluetooth та Wi-Fi.

H2 BLASTER ПІДВИЩУЄ ЕФЕКТИВНІСТЬ ДВИГУНА, ЗМЕНШУЄ ВИТРАТУ ПАЛИВА ТА ШКІДЛИВІ ВИКИДИ

З часом паливо, яке використовується для живлення транспортних засобів, будь то бензин, дизельне паливо, зріджений нафтовий газ (ЗНГ) або метан, утворює вуглецеві залишки, які осідають на важливих компонентах, таких як поршні, клапани, форсунки, фільтр твердих частинок, каталізатори, і неминуче призводить до поступового погіршення ефективності двигуна.

Це призводить до зниження продуктивності, високого споживання пального, більшого забруднення та додаткових витрат через непередбачуваний ремонт.

Рішенням є H2 BLASTER, новий інструмент, розроблений TEXA, який, використовуючи комбіновану силу водню та кисню, повністю очищає деталі, що беруть участь у процесі внутрішнього згоряння, та відновлює оптимальну продуктивність двигуна, одночасно зменшуючи витрату палива та шкідливі викиди.

 

ПЕРЕВАГИ ПІСЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ H2 BLASTER

відновлена ​​початкова потужність та покращені характеристики розгону стабільніший холостий хід та знижений шум очищення внутрішніх деталей двигуна без їх розбирання
зменшення шкідливих викидів очищення DPF, EGR та турбіни економія палива

 

 

ЕФЕКТИВНИЙ, ПОТУЖНИЙ, ВИСОКОПРОДУКТИВНИЙ

H2 BLASTER використовує процес електролізу води для отримання оксиводню, суміші водню та кисню, яка при холодному та прогрітому двигуні впорскується у впускний колектор через практичну сервісну трубу та потрапляє до камери згоряння. Тут газ під дією високої температури реагує, перетворюючись на водяну пару та високий тиск.

Таким чином починається процес декарбонізації: водяна пара проникає крізь відкладення та розплавляє вуглець, що відкладається на поршнях, клапанах та наконечниках форсунок, а також загалом на компонентах, що знаходяться між камерою та випускним каналом.

Усі фази обслуговування контролюються системою NOS (NAVIGATOR OBD Service), яка, підключена до діагностичного роз'єму, перевіряє безпечне виконання процедури.

БЕЗ ХІМІЧНИХ ДОБАВОК,
ТІЛЬКИ ВИСОКИЙ ТИСК
100% НАТУРАЛЬНА ПАРА

Де діє H2 BLASTER?
• камера згоряння (поршнева головка, головки клапанів, наконечники форсунок)
• клапан EGR
• турбіна зі змінною геометрією
• сажовий фільтр
• кисневий датчик
• каталізатор
• всі компоненти випускного колектора

 

 

БЕЗПЕКА ПОНАД УСЕ ЗАВДЯКИ ЕКСКЛЮЗИВНИМ ТЕХНІЧНИМ РІШЕННЯМ

ВОДЕНЬ - ЦЕ ЛЕГКОЗАЙМИСТИЙ ТА ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИЙ ГАЗ

H2 BLASTER оснащений серією пристроїв безпеки оператора, які, окрім ефективного управління будь-якими можливими несправностями, гарантують високопродуктивну обробку:

  • початкова автоматична перевірка всіх компонентів та датчиків
  • датчик мінімального рівня електролітичної рідини в баку
  • датчик витоку H2 - витік водню
  • датчик тиску і температури в камері
  • запатентований запобіжний клапан проти зворотного полум'я
  • NOS, OBD діагностика для контролю стану двигуна під час експлуатації
  • автоматичний контроль гідравлічних витоків при кожній активації
  • автоматичний контроль продуктивності електролізера
  • механічний запобіжний клапан надлишкового тиску в електролітичному баку

 

 

За допомогою NOS
всі фази
контролюються безперервно

Для ефективного керування всіма етапами роботи TEXA також розробила NOS (NAVIGATOR OBD Service) - діагностичний пристрій, здатний взаємодіяти з різними електронними блоками керування в транспортному засобі та зчитувати параметри, необхідні для безпечного виконання декарбонізації.

ФАЗА 1

Перевірка обертів та температури двигуна

NOS постійно перевіряє оберти та температуру двигуна, щоб запобігти продовженню вироблення газу H2 BLASTER, якщо двигун зупиниться або перегріється.

ФАЗА 2

Тест-драйв за допомогою спеціального додатку

Після декарбонізації розм’якшені та відшаровані залишки твердих частинок необхідно видалити, щоб запобігти їх накопиченню у фільтрі твердих частинок, каталізаторі або вихлопній трубі: з цієї причини важливо провести тест-драйв.

Обслуговування NAVIGATOR OBD є важливим на цьому етапі, оскільки під час руху автомобіля система продовжує зчитувати оберти двигуна та значення температури, які вона надсилає в режимі реального часу до застосунку* H2 BLASTER, який можна завантажити на смартфон iOS або Android.

Під час тест-драйву додаток просить водія проїхати 5/6 кілометрів на високих обертах двигуна, щоб сприяти скиданню незгорілих залишків. За допомогою звукового сповіщення додаток попереджає, коли можна завершити тест-драйв.

Після завершення процесу декарбонізації H2 BLASTER створює детальний звіт, щоб надати клієнту підтвердження виконання послуги. Усі згенеровані звіти зберігаються на порталі myTEXA.

* щоб підключити смартфон до NOS та відкрити застосунок TEXA H2 BLASTER, просто відскануйте камерою QR-код на дисплеї інструменту.

 

ТЕХНІЧНА ОНЛАЙН-ДОПОМОГА

H2 BLASTER, підключений до Інтернету через мережу Wi-Fi, також дозволяє користуватися дуже корисною післяпродажною технічною допомогою.
Щоб скористатися нею, просто перейдіть на сторінку «Додатки» в інтерфейсі програмного забезпечення та виберіть пункт «Віддалена допомога». Звідси ви можете запросити допомогу спеціалізованого техніка, який дистанційно керуватиме H2 BLASTER для виконання технічного обслуговування, щоб підтримати оператора в майстерні.
Наприклад, технік може продовжити активацію станції, перевірити її робочий стан, будь-які можливі помилки, які могли виникнути, та багато іншого.

постачання газу HHO 300 л/год - макс. 460 л/год
максимальна поглинана потужність 1400 Вт
бак 8 літрів максимум
джерело живлення 90 - 264 В змінного струму
розміри та вага 730x700x1200 мм, 80 кг
дисплей 10" промисловий сенсорний екран
Гарантія 1 рік
Відгуки покупців про Пристрій очищення двигунів внутрішнього згоряння H2 BLASTER

Про цей товар поки немає відгуків

  • БЕЗКОШТОВНО в межах Києва, Дніпра, Харкова, Львова, Одеси;
  • самовивіз зі складу (контакти);
  • кур'єрські служби: Нова Пошта/Делівері/SAT.
Доставка в межах Києва, Дніпра, Львова, Харкова та Одеси здійснюється безкоштовно.

Для відправки в інші регіони ми користуємося такими компаніями-перевізникам:
  • Нова Пошта
  • Делівері
  • SAT
Якщо є необхідність скористатися іншим перевізником, уточнюйте таку можливість у наших менеджерів.

Як правило, відвантаження проводиться день в день, а це означає, що вже на наступний день Ви зможете отримати товар в зручному для Вас представництві.
 

У сервісних центрах компанії "АВТОМАШТЕХ" працюють кваліфіковані інженери з вищою освітою. Ми регулярно відправляємо наших співробітників на навчання в компанії-виробники для вивчення особливостей обслуговування того чи іншого обладнання.

Послуги сервісного центру:

  • обслуговування та ремонт обладнання в гарантійний термін;
  • обслуговування та ремонт обладнання в післягарантійний термін;
  • прорахунок і установка повітряних систем;
  • підбір та продаж запчастин на обладнання;
  • надання рекомендацій по розміщенню обладнання.

м. Київ 
вул Гарматна, 9
тел.: +380 (67) 403-56-97
service@tiptop.com.ua
GPS координати:50.455429, 30.404905

м.Дніпро
вул. Велика Діївська.52
тел.: (+38 067) 538-70-14;
GPS координати: 48.4759497,34.909491.
e-mail:dnepr@tiptop.com.ua

м.Львів
вул. Хімічна, 4
тел.: (+38 067) 240-03-60;
GPS координати: 49.8546487,24.0243043,17
e-mail: lviv.lviv@tiptop.com.ua

м. Харків
пр-т.Героїв Харкова.199
тел.: (38 067) 693-13-57;
GPS координати: 49.9770534,36.2952883
e-mail: kharkov@tiptop.com.ua

Ціни:

Вартість послуг сервісного центру договірна. Для уточнення, зв'язуйтеся з нашими представництвами.

Зверніть увагу на те, що гарантія, яка надається нашою компанією, не поширюється на електричну частину обладнання, яке підключено до електричної мережі без стабілізатора і аналізатора фаз!