AUTOADAPTIVE MODE - АВТОАДАПТИВНИЙ РЕЖИМ

нова система перерахунку допусків

У традиційному балансуванні колесо вважається збалансованим, коли залишковий дисбаланс становить менше 5 грамів на площину, незалежно від розміру та ваги самого колеса. Насправді вібрація на колесі, що сприймається при будь-якому дисбалансі, також залежить від ваги і геометрії колеса: чим воно важче, тим менше буде відчуватися вплив залишкового дисбалансу. Навпаки, на легкому колесі навіть мінімальний залишковий дисбаланс викличе вібрації, чутливі до кермового колеса.

Інноваційна система перерахунку допуску AutoAdaptive Mode заснована на розрахунку граничного значення залишкового дисбалансу, що відповідає допустимій вібрації, що сприймається. Для кожного колеса, що підлягає балансуванню, програмне забезпечення AutoAdaptive отримує вагу і розміри і перераховує значення допусків, щоб скасувати будь-яку вібрацію на рульовому колесі, що сприймається, забезпечуючи максимально можливий комфорт водіння і, разом з програмою OPB, гарантувати значну економію часу в процесі балансування.

 

OPB: ONE PLANE BALANCING - БАЛАНСУВАННЯ ОДНОЮ ПЛОЩИНОЮ

інноваційна програма CEMB, яка дозволяє заощадити 40% часу на балансуванні коліс

 

Статичний дисбаланс є джерелом більшості вібрацій, які зазнає водій. На сучасних балансувальних верстатах трапляється так, що, при врівноважуванні лише статичного дисбалансу, важко не збільшити динамічну залишкову величину, що призводить до перевищення порогових значень допуску та збільшення вібрацій, що сприймаються під час руху. Це призводить до поганого і грубого балансування, з серйозною втратою часу та кількості тягарців, що застосовуються.

Завдяки новому програмному забезпеченню OPB (One Plane Balancing) та останнім технічним інноваціям, таким як Laser Spotter та 3D Laser Scan, верстат пропонує єдину ідеальну площину корекції, що вказує точну точку всередині диска, де колесо може бути збалансоване, зводячи до мінімуму статичний та динамічний дисбаланс , використовуючи одну противагу і цим сприяючи величезної економії часу. Програма OPB пропонується автоматично в кінці запуску, щоразу, коли виявляється можливість корекції одним тягарцем.

 

HUBMATCH

новий процес скасування керованого ексцентриситету під час монтажу колеса на транспортному засобі

Процес балансування може не вирішити всі проблеми з вібрацією колеса на транспортних засобах. Шини повинні бути збалансовані і бути "круглими, коли вони котяться", тобто не повинні мати великий ексцентриситет, щоб бути впевненим, що транспортний засіб рухається без дратівливих вібрацій.

Нова система балансування CEMB HubMatch поєднує у собі вдосконалені можливості та характеристики балансування з процесом скасування спрямованого ексцентриситету при складанні колеса на транспортному засобі. HubMatch направляє оператора під час процесу, значно скорочує час циклу та забезпечує покращену якість водіння.

За одне обертання HubMatch виявляє дисбаланс, а також найвищу точку колеса (1-а гармоніка) і відображає його на екрані, щоб можна було встановити колесо на автомобіль та усунути ексцентриситет.

 

VIRTUAL SONAR - ВІРТУАЛЬНИЙ СОНАР

інноваційне програмне забезпечення CEMB, яке розраховує ширину диска

Virtual Sonar - це нове програмне забезпечення CEMB, яке дозволяє за відсутності сонара не вводити вручну ширину диска у разі залізних коліс. Програмне забезпечення автоматично розраховує ширину диска, що визначається положенням першої площини корекції, та перевіряє її надійність відповідно до виміряного дисбалансу та допуску, розрахованого за допомогою AutoAdaptive.

Віртуальний сонар базується на програмному забезпеченні AWA, вже представленому в лінійці CEMB, яке розвинулося завдяки інтеграції з AutoAdaptive. Після виявлення першої площини корекції програмне забезпечення оцінює ширину диска, враховуючи певну невизначеність на відстанях між пластиною фланця і зовнішньою площиною, і ця невизначеність необхідна, оскільки не всі сталеві диски (з однаковим діаметром і першою площиною корекції) мають однакову відстань між фланцевою пластиною та зовнішньою площиною. Під час запуску виміру Віртуальний сонар перевіряє, що можна повернутись до значень допуску з корекцією, вказаною на всіх можливих гіпотетичних зовнішніх площинах. Якщо це неможливо або якщо існує тільки одна з можливих площин, для якої необхідна корекція не призводить до того, що залишковий дисбаланс (розрахований за допомогою програмного забезпечення AutoAdaptive) потрапляє до значення допуску, верстат запросить ручне введення значення ширини колеса мм.